Jön a Facebook-funkció, amit már évekkel ezelőtt be kellett volna vezetni
A készülő újdonság a csendes órákhoz hasonló: ha a felhasználó úgy dönt, órákra kizárhatja magát a Facebookból, hogy egyetlen értesítés se zavarja a nyugalmát.
A készülő újdonság a csendes órákhoz hasonló: ha a felhasználó úgy dönt, órákra kizárhatja magát a Facebookból, hogy egyetlen értesítés se zavarja a nyugalmát.
Minden idők legnagyobb közösségi oldalának jelenleg 1,59 milliárd aktív felhasználója van, de persze nem elégszenek meg ennyivel.
Európaiként csak harmadannyi pénzt hoz a Facebooknak, mint az amerikaiak.
Megjelent a Facebook negyedéves beszámolója, a közösségi oldal helyzete pedig enyhén szólva is rózsás. Már csak egy fontos szám van, amit nem lehet milliárdban mérni, de ez sem tart sokáig.
A negyedéves pénzügyi teljesítmény közlése mellé a Facebook szokásos módon csatolta, hogy melyik szolgáltatását mennyien használják.
A piac várakozásait is felülmúló sebességgel tudta növelni az idei első negyedévben aktív felhasználóinak számát a Facebook. A bevétel óriási, de a profit csökkent – viszont ez egyáltalán nem olyan rossz hír, mint amilyennek hangzik.
Egymás után kilencedik nyereséges negyedévét zárta a Facebook. Már ez a mondat sem hangzik rosszul, de sokkal érdekesebb, ha néhány grafikonnal mutatjuk be, miből is áll össze a siker.
Egyre több idős felhasználó regisztrál a Facebookra, az Instagram viszont gyűjti a fiatalokat, de a többi közösségi oldal is egyre népszerűbbé válik.
Immár több mint 950 millióan regisztráltak a Facebookra. A közösségi oldalt használók száma folyamatosan emelkedik, de vajon honnan jön ez a növekedés? S van-e még tovább?