A negyedéves pénzügyi teljesítmény közlése mellé a Facebook szokásos módon csatolta, hogy melyik szolgáltatását mennyien használják.
Nem kevesebb, mint 1,49 milliárd ember fordul meg havonta legalább egyszer a Facebookon – közölte az áprilistól júniusig tartó második negyedéves jelentésében a vállalat. Az aktív felhasználók száma napi vonatkozásban sem rossz: 24 óra alatt 968 millióan facebookoznak. Ez utóbbi szám az előző negyedévhez képest 32 millióval emelkedett, ami már csak azért is érdekes, mert ha a szeptemberig tartó harmadik negyedévben is összejön ugyanekkora növekedés, akkor már 1 milliárd lesz a napi szinten aktív facebookozók száma.
A Facebook egy felhasználóra eső bevétele világszinten 2,76 dollár volt a második negyedévben, ami negyedéves és éves összehasoníltásban is komoly emelkedést jelent. Ezekből a néhány dollárokból jött össze 791 millió dollárnyi nyereség.

A pénz persze nem csak a Facebook mint oldal körül forog, a vállalatnak 700 millió messengeres, 800 millió whatsappos és 300 millió instagramos felhasználója is van.
