A főváros döntheti el, hogyan használja a Lánchidat
A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület elnöke szerint nem okozna káoszt, ha tartósan lezárnák a hidat.
A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület elnöke szerint nem okozna káoszt, ha tartósan lezárnák a hidat.
A Liberálisok főpolgármester-jelöltje közleményében felsorolja annak a négy szép fizetéssel rendelkező főtanácsadónak a nevét, akiknek feladata volt az elektronikus jegyrendszer ügyének menedzselése is.
A Pillangó utcától magasvasút indulna, ez vinne át az Örs felett is.
Leváltották Vitézy Dávidot a BKK Zrt. éléről, mi pedig megpróbáltunk utánajárni, vajon minek köszönhette bukását, és hogy mi lesz a Budapesti Közlekedési Központ és a hozzá kötött szemléletmód sorsa, valamint az utód Dabóczi Kálmán személyéről is kérdezősködtünk.
A Thököly út felújítása óta, öt éve veszélyes az a helyenként megszakadó bicikliút, ahol június végén egy BKV-busz elsodort egy, a bicikliúton szabályosan közlekedő biciklistát. A szakemberek szerint az a legfőbb probléma, hogy túl keskeny a Thököly út és az autós forgalom miatt nem mertek belevágni nagyobb átalakításba, de arról megoszlanak a vélemények, hogy szabad-e a buszsávba küldeni a bicikliseket.
Az már biztos, hogy májusra nem lesznek a Volánbusznak új járművei arra, hogy átvegye a budapesti elővárosi közlekedést. Viszont ha továbbra is keménykedik a nemzeti fejlesztési miniszter, a Budapest környékén lakók igencsak pórul járhatnak, mert a BKV-nak a jelenleg körvonalazódó feltételek mellett nem éri meg csak átmenetileg fenntartania a rendszert. A meccs nagyobb presztízsért és persze a BKV legjövedelmezőbb járataiért folyik.
A szükségesnél kevesebb buszt tud csak közlekedtetni a BKV, mivel április 30-án lejárt 98 jármű alvállalkozói szerződése. Korábban ezekkel a buszokkal együtt is napi 20-25 busszal kevesebbet tudtak forgalomba állítani, az öreg buszok közül pedig rendszeresen 200-300 leáll a forgalomban. A BKV kénytelen bevetni a még át nem alakított buszait. A Budapest Közlekedési Központ (BKK) szerint nem kell izgulni, mert „vannak terveik”.
Évi nettó százmillió forintért bérelt belvárosi székházba költözik a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) – tudta meg a Blikk, ezt pedig a BKK sajtóirodája is megerősítette, ám a szervezet szerint ez jelentős megtakarítást jelent.
Cáfolta a VEKE elnöke, hogy sztrájk esetén katonák bevetésével meg lehetne oldani a főváros tömegközlekedését.
A főváros minden Budapesten autózóval vetetne egy BKV-bérletet - így is értelmezhető az az ötlet, melynek kiötlőjét nem sikerült azonosítani a főváros és a kerületek közötti politikai térben. A nemzetgazdasági tárca viszont támogatná, hogy havi tízezer forintos különadót vessenek ki mindenkire, aki gépjárművel Budapest utcáin megjelenik.
Egyre kevésbé valószínű, hogy a fővárosi közlekedési vállalat megmenthető. Ha a január 27-ig esedékes, 8,9 milliárd forintos hitelfizetési kötelezettséget sikerül is kinyögni, a BKV-nak pár hónapon belül a fizetési, majd a műszaki, végül a jogi csődből is meg kellene menekülnie.
Sebességkorlátozást vezettek be kedd reggeltől a 3-as metró teljes vonalán, mert a beszivárgó talajvíz megrongálta a sínek alatti vasbeton pályatesteket. Civil szakértők és szakszervezetek teljesen eltérő véleményen vannak: míg a VEKE szerint kommunikációs fogásról van szó, addig a VTDSZSZ azt mondja, emberéletekbe kerülhet, ha nem javítják ki a tönkrement pályatesteket.