A nyári összeomlás után bejelentették: tíz év alatt 4 ezer milliárd forintból fejlesztenék a vasutat
Hitelből és költségvetési forrásokból újítaná meg a vasutat a kormány, ha már az uniós pénzeket befagyasztották.
Hitelből és költségvetési forrásokból újítaná meg a vasutat a kormány, ha már az uniós pénzeket befagyasztották.
A Baross Gábor-díjat Csepreghy Nándor az Építési és Közlekedési Minisztérium parlamenti államtitkára adta át.
A magyar kormány évekig külpolitikai érdekek mentén osztogatta szakajtószám a fuvarengedélyeket EU-n kívüli országoknak, a magyar fuvarozók érdekeit figyelmen kívül hagyva. Immár látszik szándék a változtatásra, de most az Unió engedte be korlátozás nélkül az olcsón dolgozó ukrán fuvarozókat.
Korábban az UNESCO az építkezés azonnali leállítását kérte, és környezetvédelmi szervezetek is számos alkalommal tiltakoztak a környezetkárosító állami beruházás ellen.
Csepreghy Nándor parlamenti államtitkár még mindig kapja fizetését kuratóriumi tagságáért Áder János alapítványában, ebből futja a vitorlásra is.
Az nem derült ki, hogy mikor lesz magyar űrhajós az űrben.
Úgy tűnik, jegeli a Galvani-híd projektjét a Lázár János vezette minisztérium.
2025 körül újraindítják a beruházásokat.
A politikus korábban az alapítvány igazgatója volt, de államtitkári kinevezése miatt nem maradhatott meg a pozíciójában. Most kurátorként vesz fel nettó 2 milliót havonta.
Csepreghy Nándor, az építési és beruházási miniszter helyettese hétfőn a parlamentben beszélt a lehetséges változtatásokról.
A Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány egy bérelt irodában működik, és öt főt foglalkoztat.
Szerkesztőbizottság irányítja ezentúl Hódmezővásárhely önkormányzati lapját. A kormánypártiak a testület öt helyéből hármat szavaztak meg maguknak.