Üzleti előnyt is jelenthetnek az okostelefonok, de ezt nem mindenki tudja
A versenyképesség kiemelt eszköze az információk gyors elérése, az új információk gyors ellenőrzése és továbbítása.
A versenyképesség kiemelt eszköze az információk gyors elérése, az új információk gyors ellenőrzése és továbbítása.
A 35-49 éves korcsoportba tartozó magyar lakosság növekvő hányadát foglalkoztatja, miből, hogyan él majd idős korában - derül ki abból a kutatásból, amelyet a BellResearch kutató- és tanácsadócég készített az AEGON Magyarország megbízásából.
A BellResearch kutató- és tanácsadócég kutatása szerint a megkérdezett mintegy ezer cég döntéshozói továbbra is a körbetartozást látják a legnagyobb problémának, de míg egy évvel korábban 91 százalékuk, most 85 százalékuk említette kritikus jelenségként a körbetartozást.
A magyar cégek közül kevesen tartanak lépést a világgal a bérelhető informatikai szolgáltatások piacán, pedig egy kisebb vállalat évi hat-nyolcszázezer forintot, egy nagyobb cég pedig akár évi 18-20 millió forintot is megtakaríthat – derült ki egy keddi sajtótájékoztatón.
Rövidesen beköszönt a kgfb-kampány, de tízből négy autós nem tud arról, hogy 2010-től más szabályok szerint köthetik meg kötelező gépjármű-felelősségbiztosításukat. A BellResearch a kgfb-kötési és biztosítóválasztási preferenciákat elemezte.
Vége a két év előtti meggondolatlan, gyakran felelőtlen hitelfelvételeknek, a lakosság pénzügyi tudatossága a kemény piaci leckék hatására jelentősen javult. A BellResearch kutatócég friss felmérése arra kereste a választ, hogy a pénzügyi világválság teremtette új helyzetben hogyan néz ki a lakosság ingatlanfinanszírozással kapcsolatos attitűdje és melyek a legfontosabb döntési szempontjai.
Számlavezetés, biztosítás, csoportos beszedési megbízás - a legtöbb bank a hiteligénylővel szemben különböző előfeltételeket támaszt, amelyeket az ügyfelek többé-kevésbé tolerálnak. Vagy éppen kénytelenek elfogadni. A BellResearch kutató- és tanácsadó cég friss elemzésében a lakosság ingatlanhitel-felvételét vizsgálta.
Növekvő kintlévőségek, apadó árbevétel, átütemezett számlák és elhalasztott beruházások – több fronton támad a válság, az egymást erősítő hatásokat egyidejűleg érzékelik a hazai kisvállalkozások vezetői. A BellResearch friss pénzügyi kutatásában a cégek helyzetét és a válság hatásait vizsgálja.