1360 lóerővel készül mindent elverni a BMW
A Neue Klasse platformra épülő M-es villanyszedán mozgatásáról négy motor gondoskodik majd.
A Neue Klasse platformra épülő M-es villanyszedán mozgatásáról négy motor gondoskodik majd.
A 92. Le Mans-i 24 órás autóverseny időmérőjét – nem kis meglepetést okozva – egy BMW nyerte a csúcskategóriában.
Jelen tesztalanyunk abszolút nem finomkodik, még a teljesen laikus bámészkodók számára is kapásból egyértelművé teszi, hogy száguldásra termett és nem szuperpíszí hangtalan suhanással kívánja kimaxolni a vezetési élményt.
A BMW Z4 hathengeres csúcsmodellje mostantól már nem csak nyolcfokozatú automata váltóval kapható.
A BMW XM karbonszálas elemekkel ékesített szupermorcos új tuningverziójáról lekerültek a kék-fehér logók.
Idén sem unatkoztunk: az elmúlt tizenkét hónapban több tucat tesztautót próbáltunk ki hosszabb-rövidebb ideig, közülük válogattuk össze azokat, amelyek a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
Még jó ideig velünk maradhatnak a bajorok soros 6 hengeres és V8-as benzinmotorjai.
A dél-koreai gyártó a közeljövőben várhatóan belső égésű és zéróemissziós fronton is komoly fejlesztésekkel támad.
A Mercedes és a BMW nem éppen olcsó sportmodelljei egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek Európában.
A jövőben már nem lesz normál M4-es, helyette csak a Competition, CS és CSL modellek maradnak.
A legkomolyabb vezetési élményt nyújtó sportkocsik között jegyzett Z3 M ezen példányában kevesebb, mint 36 ezer kilométer van.
Testközelből ismerkedtünk meg a bajor gyártó valaha készült legerősebb sorozatgyártású soros 6 hengeres modelljével, és a régi 3.0 CSL bivalyerős versenyváltozatát is lencsevégre kaptuk.