A valaha készült legerősebb Audi spéci fényezéssel támad
Íme az akár 925 lóerős teljesítményre képes megújult Audi e-tron GT limitált szériás új változata.
Íme az akár 925 lóerős teljesítményre képes megújult Audi e-tron GT limitált szériás új változata.
Az autó totálkáros lett, az épület nagyobb károk nélkül megúszta.
A vadonatúj RS e-tron GT Performance alig 2,5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
A háromféle változatban támadó megújult Audi e-tron GT akár 2,5 másodperc alatt képes felpattanni 0-ról 100-ra.
Mutatjuk, hogy milyen lett az erősen limitált szériás Audi RS e-tron GT ice race edition.
Nem tudni, hogy a villanyautós közösség hogyan fogadja majd be az egy helyett egyszerre két töltőt lefoglaló Denza D9-et.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
A japán gyártó szerint a vezetési élményhez az elektromos autók esetében is hozzátehet egy kiváló kézi kapcsolású váltó.
Járhatnak tölteni az Allianz Arena gyorstöltőihez.
A kétnapos menetpróbán kipróbált izgalmas Audik közül a leggyengébb is 400 lóerős volt, a legerősebb példányok pedig ezen teljesítmény másfélszeresét szabadították rá az aszfaltra. Előre eláruljuk, hogy a legnagyobb meglepetést a leghalkabb modell okozta.
Ritkaság egyszerre ennyi modellt azonos körülmények közötti összehasonlításban látni.
Az érkezőben lévő Euro 7 szabályozás fényében a jövő a villanyautóké.