Csak a villany: Magyarországon a teljesen új elektromos Audi A6
Megkezdődött a BMW i5 és a Mercedes EQE új kihívójának hazai forgalmazása.
Megkezdődött a BMW i5 és a Mercedes EQE új kihívójának hazai forgalmazása.
A Nio két modelljét mostantól nem lehet a jelenlegi típusjelzéssel reklámozni Németországban.
Ebből a bőven 300 lóerő feletti szedánból egykoron kevesebb, mint 100 darab készült.
A világjárvány miatt teljesen lezárt svájci sípályán igen komoly tempóval repesztett a régi Audi S6.
Ez a praktikus családi autó adott esetben akár sportkocsikat megszégyenítő menetdinamikára is képes, és már hazai ára is van.
A finomhangolt erőforrás sportkocsis menettulajdonságokat biztosít, miközben a fogyasztás is bőven vállalható szinten marad.
Az újdonság 5 másodperces 0-100-as gyorsulásra képes, miközben a gyári fogyasztási értéke 6,2 liter gázolaj 100 kilométerenként.
A fehér Audi S6 Avant persze nem egy szerény darab az 5,2 literes motorjával és 435 lóerejével.
A platós autók egy kis tuninggal, máris az egyik legizgalmasabb kategóriává válnak az összes közül.
A több mint 400 lóerős teljesítményű autóba a komplett család és rengeteg csomag is befér.
A négykarikás logós német gyártó újdonságai összesen három karosszéria változatban és csak dízelmotorral érhetők el.
Most nem jött össze művelet, elkapták a szállítót, aki az Audi mellett még egy gyakorlatilag nullkilométeres Citroen C3-ast is vitt.