Titánkipufogóval ordít bele a nagyvilágba a Lamborghini szuperritka újdonsága
Az STO SC 10° Anniversario „személyében" stílusos formában búcsúzik a Lamborghini Huracán.
Az STO SC 10° Anniversario „személyében" stílusos formában búcsúzik a Lamborghini Huracán.
A limitált szériás méregerős Golf R összes példányát elkapkodták a vásárlók kevesebb, mint 10 perc alatt.
A háromhengeres turbómotorban a jelek szerint sikerült még találni néhány száz eddig szunnyadó lóerőt.
Miután sikerrel teljesítettük a VW Rally 2022 távját, egy egész napot autóztunk a német márka autóival az ország egyetlen teljesen lakatlan városában, illetve legkisebb forgalmú autópálya-szakaszán. A hipermodern ZalaZone tesztpályán jártunk.
Ez is csak egy Golf. Semmi extra. Biztos erős, de dögunalmas. Ezek a prekoncepciók csak addig élnek a vadonatúj Golf R kapcsán, amíg ki nem próbáljuk. Mi megtettük.
Az erős motorral és egyedi aerodinamikai szettel felvértezett kisautó ritkán jön majd szembe az utakon.
Egy hátsókerék-hajtású bivalyerős szedán, mely fittyet hány a szén-dioxid-kvótára és hangosan ordítja bele olaszul a világba, hogy ide nekem az összes kanyarral! De ha kell, akkor csendben elvihetjük vele az oviba a gyerekeket.
A 320 lóerős kompakt SUV-val pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.
A Superleggera V4 nem egyszerűen csak nagyon erős, hanem elképesztően könnyű is – a neve is ezt jelenti.
Itt a bizonyíték arra, hogy a hatalmas csomagteret és az izomautós teljesítményt kiválóan lehet kombinálni egymással.
Garantált, hogy ebből a limitált szériás modellből nem jön majd minden sarkon szembe egy példány.
Meghajtottuk a végletek olasz autóját, a méretre nagyon kicsi, de vezetési élmény tekintetében hatalmas Abarth 695-öt. Ráadásul egy olyan nyitható tetős példányt, amit egy jachtkészítő cég nemesített.