A háromhengeres turbómotorban a jelek szerint sikerült még találni néhány száz eddig szunnyadó lóerőt.
A közelmúltban volt szerencsénk alaposan meghajtani minden idők egyik legkomolyabb vezetési élménnyel szolgáló kisautóját, a GR Yarist, melyből most egy alaposan megvadított tuningverzió érkezett.
A Powertune által kezelésbe vett összkerékhajtású japán kisautó 1,6 literes 3 hengeres turbómotorja 8100-as percenkénti fordulatszámon nem kevesebb, mint 741 lóerős teljesítményt ad le.
A mindössze 1280 kilogramm tömegű GR Yarisba egy Garrett G30-770 turbó, új intercooler és motorvezérlés, valamint Akrapovic sportkipufogó került, ezenkívül pedig az X-Shift szekvenciális váltó és az új kuplung mellett sem mehetünk el szó nélkül.
A menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek. Viszonyításképp, a 261 lóerős és 360 Nm-es produkcióra képes GR Yaris 5,5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra, és maximum 230 km/h-val képes száguldani.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.