A már javában próbapadon tesztelt új erőforrás mindenféle elektrifikációt nélkülöz.
Miközben manapság szinte minden a downsizingról, a hengerszám megvágásáról és az elektrifikációról szól, addig Olaszországban egy olyan vadonatúj benzinmotort fejlesztenek, mely elsősorban jókora méretéről, 12 hengeréről és hibrid technikától való mentességéről ismerszik meg.
A Giamaro Automobili újdonsága egy nem kevesebb, mint négy turbóval megfújt V12-es egység, melynek teljesítménye 2000 lóerő magasságában alakulhat.
A már javában próbapadon tesztelt újdonság egyéb specifikációit egyelőre sűrű homály fedi, a többi részletet az ígéretek szerint a jövő év májusának végén fedik majd fel.
Hasonló 4 turbós V12 található a legendás 560-611 lóerős Bugatti EB110-ben, melynek Veyron, illetve Chiron néven debütált 1000-1600 lóerős utódaiban 4 turbós W16-os erőforrás rejtőzik.
Az idén nyáron bemutatott Bugatti Tourbillonban már hibrid technikával megspékelt V16-os szívó benzinmotor figyel, a 8,3 literes egységre épülő hajtáslánc 1800 lóerős teljesítményű.