Itt a megoldás azok számára, akik esetleg kicsit vérszegénynek találják a Toyota GR Suprát.
A Toyota 17 év hallgatás után 2019-ben leplezte le a vadonatúj Suprát, mely közismerten messze nem egy tisztán japán fejlesztésű sportkupé, hanem egy a BMW-vel közösen készített modell.
Így aztán nem meglepő, hogy most egy elsősorban BMW-k finomhangolásával foglalkozó tuningcég vette kezelésbe a BMW Z4 testvérmodelljének tekinthető GR Suprát.
A Manhart Supra GR 550 beszédes típusjelzést kapott, az újdonság BMW eredetű 3 literes 6 hengeres turbós benzinmotor ugyanis 550 lóerős teljesítményű, ami mellé 770 Nm nyomaték társul.
Viszonyításképp, a bajor erőforrás alaphelyzetben 340 lóerőt, illetve 500 Nm-t tud.
A menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek, mindenesetre a gyári alapmodell váltótól függően 4,3-4,6 másodperces 0-100-as sprintre képes, elektronikusan korlátozott végsebessége pedig 250 km/h.
A látványos 20 colos Concave One felnikre szerelt 255/30-as, illetve 295/25-ös gumikon gördülő hátsókerék-hajtású tuningautó futóművét leültették, és persze a hangos sportkipufogó is az átalakítás részét képezi.