Ebből a V16-os motorral szerelt szupersportkocsiból mindössze kilenc példány készült.
A 90-es évek elején hatalmasat szólt egy semmiből jött szupersportkocsi, a Claudio Zampolli és Giorgio Moroder nevével fémjelzett Cizeta-Moroder V16T.
A legendás designer, Marcello Gandini által készített autóból mindössze kilenc eredeti példány készült, melyek harmada a brunei szultán mintegy 2 ezer darabos gyűjteményébe került.
A szultán két fekete és egy kék V16T-t rendelt, és most ezek közül került eladósorba az utóbbi példány.
Az 1993-as Genfi Autószalonon kiállított kék bőr belsős kocsit szinte egyáltalán nem használta az uralkodó, az eddig megtett 983 kilométer java részét a gyáriak tették a kocsiba.
A Cizeta V16T augusztus közepén egy kaliforniai árverésen kerül majd kalapács alá, előzetes becslések szerint a ritkaság 700-900 ezer dolláros (252-324 millió forint) áron cserélhet gazdát.
A 4,49 méter hosszú, 2,05 méter széles, 1,1 méter magas és 2,69 méteres tengelytávolságú szupersportautó 1,7 tonnát nyom a mérlegen.
Érdekesség, hogy az Alpine A610 hátsó lámpáit felvonultató Cizeta elején nem kettő, hanem négy bukólámpa figyel.
A középre szerelt 6 literes V16-os szívómotor 8000-es fordulatszámon 550 lóerőt ad le, az 540 Nm-es csúcsnyomaték 6000-nél ébred.
A 245-335 milliméter széles kerekeken gördülő, összkerék-hajtású és ötfokozatú kézi váltós V16T 4 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra és 328 km/h a végsebessége.