Az igen komoly leszorítóerőt produkáló Xiaomi SU7 Ultra hatalmas teljesítménye mellé relatíve alacsony tömeg társul.
A közelmúltban volt szerencsénk testközelből megismerkedni a Xiaomi első autójával, az akár 673 lóerős és 800 kilométeres hatótávú SU7-tel, melyből most egy extrém új változat tűnt fel a színen.
A Xiaomi SU7 Ultra elsősorban 2 145 kilogrammos leszorítóerőt előállító egyedi aerodinamikai csomagjáról ismerszik meg, illetve arról, hogy a karbonszálas anyagok széles körben történő használata révén a tömegét sikerült leszorítani 1,9 tonnára.
Az 1108 lóerős új Porsche Taycan Turbo GT fő riválisának szánt újdonság triplamotoros összkerék-hajtása 1548 lóerős teljesítményű.
A CATL Qilin 2.0 akkumulátorral szerelt SU7 Ultra 1,97 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra, 5,96 másodperc alatt tudja le a 0-200-at és 15,07 másodperc elég neki a 0-300-hoz.
Az AP Racing féknek köszönhetően 100-ról 0-ra alig 25 méter alatt lefékező Xiaomi végsebessége meghaladja a 350 km/h-t.
A Nordschleifén hamarosan a Taycan Turbo GT 7:07.55-ös köridejét célkeresztbe vevő Xiaomi SU7 Ultra egyelőre még csak egy pályahasználatra szánt prototípus, de jó eséllyel normál közúti változat is készül majd belőle.