Tör előre a lassú töltögetés helyetti villámgyors aksicsere
Egy villanyautó akkumulátorának cseréje akár 3,5 perc alatt megoldható.
Egy villanyautó akkumulátorának cseréje akár 3,5 perc alatt megoldható.
De még ez is csak feleakkora kapacitású lesz, mint a magyar üzem.
Az állami vasúttársaságon idén is kifogott a tél első valódi, bár nem túl nagy csapadékadagja. Nosza, ítélt is még nekik egy kis pénzt a kormány – meg bemutatta, hogyan fogja átalakítani a vállalatot. A Mol azt mondta, EU-s pénzért cserébe hajlandó lenne leválni az orosz olajról, aztán azt mondta, hogy nem ezt mondta. Orbán Viktor az öregedésről lamentált, Matolcsy György a szingularitásról értekezett, miközben megpiszkálták a borravalót. Erről és még sok egyébről szól a HVG heti gazdasági összefoglalója.
A modulgyártás már szeptemberben beindult a CATL magyarországi gigaüzemében, 2025 elején munkába áll a második gyártósor is. A debreceni szürkevíz felhasználásáról pedig már megállapodtak a várossal, ezt hamarosan formalizálják is.
Az akkumulátorokat gyártó kínai CATL vezetője, Robin Zeng szerint Elon Musk sok mindenhez ért ugyan, de az akkumulátorokhoz egész biztosan nem.
A világ legnagyobb akkumulátorgyártója „megfontolná” egy üzem felhúzását, ha Donald Trump frissen megválasztott amerikai elnök megnyitná az ország kapuit a kínai befektetések előtt.
Megnéztük, hogy hol készül a jelenlegi legizgalmasabb BMW, a 6 hengeres, kéziváltós és hátsókerék-hajtású M2, amely mellett hamarosan olyan Neue Klasse villanyautók hagyják majd el a gyártósort, mint amilyeneket a debreceni BMW-gyár ont magából.
A CATL és az EVE Power nem vár, a projektek mennek előre. Hogy hatékony kritikákkal ne találkozhassanak, azt egy tavalyi kormányrendelet biztosítja.
A legújabb külsőleg tölthető hibridek elektromos hatótávja villanyautó magasságokba emelkedhet.
A dél-koreai és kínai cégek előszeretettel alkalmazzák a speciális szakértelmet nem igénylő építési feladatokra.
Szeptemberben költöztették a 2025-ben induló gyár közvetlen közelébe az irodai munkásokat.
Az irodistákat szeptemberben költöztették a 2025-ben induló gyár közvetlen közelébe, egy munkavállaló szerint azonban a körülmények nem alkalmasak a szellemi munkavégzésre.