Három áldozata van a Xiaomi SU7 első halálos balesetének
Az elektromos jármű az ütközést követően kigyulladt.
Az elektromos jármű az ütközést követően kigyulladt.
A kínai gyártónál igencsak komolyan gondolják a terjeszkedést.
Itt nem is az irdatlan erejével, hanem sofőr óvatlanságával volt a baj.
A négykerekű Xiaomik egyelőre csak Kínában kaphatók, de hamarosan változni fog a helyzet.
Barcelonában tartották meg a legdurvább Porsche Taycant is simán verő Xiaomi SU7 Ultra európai premierjét – ott voltunk, mutatjuk mit láttunk.
A legfrissebb eladási mutatók alapján a Xiaomi SU7 Kínában már népszerűbb a Tesla Model 3-nál.
A bőven 1500 lóerő feletti Xiaomi SU7 Ultra ismét a gyakorlatban bizonyította, hogy milyen komoly tempóra képes.
A Xiaomi SU7 Ultra a BMW M3 korábbi rekordját döntötte meg.
A Xiaomi YU7 első körben háromféle felszereltségi szinttel és összkerékhajtású változatban lesz kapható.
A Xiaomi SU7 Ultra kevesebb, mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-km/h-ra.
Parkolásnál nem túl szerencsés az ilyesmi.
A Tesláénál barátságosabb kezdőárral, Porsche külsővel és brutál erős elektromos hajtáslánccal támad a Xiaomi első négykerekű modellje. A legfontosabb kérdések: vajon milyen minőséggel és utastérrel veszi célkeresztbe hamarosan az európai vevőket? Jövünk a válaszokkal.