Itt a Xiaomi első SUV-ja
A mobilgyártóból autómárkává is avanzsált kínai cég második modellje is elég látványos és jóárú példánynak ígérkezik.
A mobilgyártóból autómárkává is avanzsált kínai cég második modellje is elég látványos és jóárú példánynak ígérkezik.
Nincsenek értékesítési problémáik, úgy tűnik.
Közel 20 másodpercet vert a németek autójára.
Egyelőre elég keveset gyártottak a Xiaomi SU7-ből, és azok is mind a kínai piacra készültek, de ezek közül egy példány most a magyar fővárosban bukkant fel. Mutatjuk, milyen a kínaiak Porsche Taycan riválisa.
Az igen komoly leszorítóerőt produkáló Xiaomi SU7 Ultra hatalmas teljesítménye mellé relatíve alacsony tömeg társul.
Nem lenne meglepetés a legnépszerűbb szegmensben terjeszkedni.
A gyártó ráadásul azt mondja, nem is cserélnék a kocsit, hanem inkább kártérítést fizetnek a vevőnek.
Az új tulajdonosok talán kissé felelőtlenül bánnak a több száz lóerős autókkal, vagy a kocsik elektronikáján van még mit dolgozni.
A vásárlóknak adott esetben több, mint fél évet kell várniuk az akár 830 kilométeres hatótávú Xiaomi SU7-re.
Az akár 830 kilométeres hatótávú Xiaomi SU7 első körben háromféle változatban jelenik meg a piacon, a legerősebb 673 lóerős.
A barcelonai MWC szakkiállításon testközelből ismerkedtünk meg a legújabb kínai elektromos autóval, a Xiaomi SU7-tel.
A közel 700 lóerős és akár 800 kilométeres hatótávú Xiaomi SU7 nem meglepő módon szupermodern műszerfalú.