Bár a vadonatúj Tourbilliont már szívó V16-tal szerelik, a gyártó két limitált szériás hiperautójában tovább él a régebbi turbós W16-os egység.
A Bugatti május végén gyártotta le a 2016-ban debütált W16-os „szívű” Chiron utolsó példányát, egy hónappal később pedig leleplezte a V16-os szívó benzinmotorra épülő hibrid utódmodellt, az 1800 lóerős Tourbillont.
A négy turbóval megfújt legendás 8 literes W16-os erőforrás azonban továbbra is a kínálatban marad, ugyanis a Bugatti csak most kezdi meg a még 2022-ben leleplezett W16 Mistral, illetve a 2023-ban bemutatott Bolide gyártását és megrendelőknek történő leszállítását.
Az 1600 lóerős és 1600 Nm-es produkcióra képes W16 Mistralból 99 példány készül, a 420 km/h végsebességű roadster árcéduláján mintegy 2 milliárd forintos összeg szerepel.
A hasonló teljesítményű és nyomatékú Bolide-ból 40 darabot gyártanak, ez a mindössze 1450 kilogramm tömegű, extrém aerodinamikai csomagos hiperautó nem kaphat rendszámot, kizárólag zárt pályán használható.
A 8,3 literes szívó V16-os motorra épülő, 445 km/h végsebességű vadonatúj hibrid Tourbillon első példányait az ígéretek szerint 2026-ban vehetik majd át a megrendelők.