A Lancia Ypsilon Rally 4 HF raliautóval a Group Rally4-ben lehet majd rajtvonalhoz állni.
A Lancia februárban mutatta be a Peugeot 208 és az Opel Corsa prémium kategóriás testvérmodelljének tekinthető, 4,08 méter hosszú vadonatúj Ypsilont:
A 156 lóerős elektromos hajtással, illetve 1,2 literes benzinmotorra épülő, 48 V-os, 100 lóerős lágyhibrid technikával készülő kisautó immár 240 lóerős elektromos HF sportverzióban is elérhető:
A Stellantis olasz márkája az izgalmasnak ígérkező, de teljesen hangtalan Ypsilon HF mellett egy durrogós raliverziót is bemutatott.
Íme az Ypsilon Rally 4 HF:
A Martini-csíkok révén a legendás Lancia 037-re és Delta Integrale emlékeztető újdonságban egy 1,2 literes, 3 hengeres turbós benzinmotor teljesít szolgálatot.
A 212 lóerős teljesítmény egy ötfokozatú kézi váltón keresztül érkezik meg az első kerekekre, és a sperrdifi sem hiányzik a fedélzetről.
A Corse HF logós Ypsilon Rally 4 HF egyedi hangolású ralifutóművel és nagy teljesítményű fékrendszerrel bír, azt viszont egyelőre nem tudni, hogy pontosan mikor debütál majd a ralisportban.