Digitális műszerfallal hódít ez a 34 éves Lancia
A 90-es évek elején abszolút jövőbe mutatónak számított a Lancia Dedra optoelektronikus műszerfala.
A 90-es évek elején abszolút jövőbe mutatónak számított a Lancia Dedra optoelektronikus műszerfala.
A Lancia Ypsilon Rally 4 HF raliautóval a Group Rally4-ben lehet majd rajtvonalhoz állni.
A Stellantis konszern olasz márkája egy új hot hatch modellel rukkolt elő, mely izgalmasnak tűnik, de sokak bánatára teljesen hangtalan.
A torinói márka sportos modelljeinek szimbólumát újratervezték.
A Kimera előrukkolt az általunk részletesen bemutatott Evo 37 továbbfejlesztett Integrale változatával, az immár összkerekes Evo 38-cal.
A Stellantis olasz márkája bemutatta a teljesen új Ypsilont, egy első körben tisztán elektromos hajtással elérhető stílusos és méregdrága prémium kisautót.
Az új gazdára váró Lancia Delta Integrale Evoluzione egészen a 90-es évek elejéig tekeri vissza az idő kerekét.
A francia autós újságíróknak tűnt fel, hogy ilyen kocsit még nem láttak.
A patinás olasz 2 literes 16 szelepes turbómotorjában sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
550 lóerő, 1 tonna körüli tömeg, kézi kapcsolású váltó, hátsókerék-hajtás: a limitált szériás új olasz sportkocsi ezzel állít emléket hét rali világbajnoki címnek.
A szögletes formaterv retró, de a lemezek alatt szupermodern elektromos hajtáslánc található.
Az elmúlt időkben lényegében csak vegetált olasz márka egy izgalmas új elektromos autóval rukkolt elő.