A V8-as marad, ameddig csak lehet.
Felvázolta a Mustang lehetséges jövőjét a Ford vezérigazgatója, amikor nemrégiben az Autocarnak nyilatkozott. Jim Farley arról beszélt: látható, hogy olyan ikonikus autók, mint amilyen a Porsche 911-es is, az eredetitől jelentősen eltérő variánsokban is megjelentek. Például az offroad irányába vitték el őket – mondta, utalva a 911 Dakar modellre vagy a Lamborghini Sterratóra. A Mustangnak azonban ez szerinte nem állna jól.
Nem vetette el ugyanakkor a négyajtós változat gyártásának lehetőségét, amiről 2018 óta keringenek pletykák. A cégvezető ezt sokkal inkább el tudja elképzelni lehetséges palettabővítésként, mint azt, hogy SUV-t faragjanak a kupéból.
Farley arról is beszélt, hogy a Mustangban a V8-as motort és a kézi váltót a lehető leghosszabb ideig szeretnék megőrizni, ezek ugyanis a modell legnagyobb értékei. Elárulta azt is, hogy akár hibrid változata is lehet a kocsinak, de „egy dolgot megígérhetek, soha nem fogunk teljesen elektromos Mustangot gyártani”.
Jogosan merülhet fel a kérdés, hogy a jelenleg is forgalomban lévő Mustang Mach-E elektromos SUV, miért nem számít Mustangnak, de a Ford szerint az a modell egy mellékszál és nem a klasszikus vérvonal.