A felfrissített Mercedes EQS finomított külső designt, kényelmesebb üléseket és combosabb akkumulátort vonultat fel.
A Mercedes 2021-ben leplezte le az S-osztály méretkategóriájában rajtvonalhoz állt elektromos luxusszedánját, az EQS-t, mely értéktartás fronton komoly kihívásokkal küszködő zöld rendszámos modellből eddig mindössze 6 500 példányt adtak el a német piacon.
A stuttgartiak nem titkoltan felpörgetnék az EQS eladásokat, így most bemutatták a modernizált változatot, melynek kiváló aerodinamikai mutatójú véleményes cseppformája értelemszerűen nem változott, de a modell mostanól részleteiben kicsit jobban hasonlít a konzervatívabb S-Klasséhoz.
A megújult hűtőrács imitációt felvonultató faceliftes EQS immár alapáron vonultatja fel az AMG Line lökhárítókat és megújultak a hátsó lámpái.
Mivel a típus sok kritikát kapott a hátsó ülések kialakítása kapcsán, mostantól 27-38 fokban dönthetők a háttámlák, ezenkívül pedig az 5 milliméterrel vastagabb habréteg mellett sem mehetünk el szó nélkül.
Az alapáron Hyperscreen műszerfalas és az eddiginél hatékonyabb energiavisszanyerésre képes EQS akkumulátorának kapacitása 108,4-ről 118 kWh-ra növekedett, ami a hátsókerék-hajtású 360 lovas EQS 450+ esetében nem kevesebb, mint 822 kilométeres hatótávot tesz lehetővé.
200 kW-os gyorstöltővel negyedóra alatt ideális esetben akár 300 kilométeres hatótáv is nyerhető.
A 449, 544, 658 és 761 lóerős változatokban készülő EQS csúcsmodellje, az AMG 53 4Matic+ 3,4 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra és 250 km/h a végsebessége.
A 750 helyett immár 1 700 kilogrammos vontatási képességű megújult Mercedes EQS ára 110-155 ezer euró magasságában alakul.