Itt a megoldás azok számára, akik a Mercedes-AMG S 63 E Performance-t esetleg egy picit unalmasnak találják.
A közelmúltban alaposan leteszteltük a 435 lóerős 3 literes 6 hengeres motorral szerelt Mercedes S500-at és annak überluxus testvérmodelljét, a 612 lovas 6 literes V12-es szívű, 120 millió forintos Maybach S680-at.
A stuttgartiak nemrégiben dobták piacra a valaha készült legerősebb S-Klasseként jegyzett, Magyarországon 91,8 millió forintos alapárú AMG S 63 E Performance-t, melyből most a Brabus készített egy limitált szériás tuningverziót.
A 4 literes biturbó V8-as benzinmotorra épülő plugin hibrid hajtáslánc csúcsteljesítménye 802-ről 930 lóerőre nőtt, és 1430 helyett immár 1510 Nm-es nyomatékcsúcs áll a sofőr rendelkezésére.
A nemes egyszerűséggel Brabus 930 névre keresztelt, szuperluxus utasterű újdonság 0–100-as szintideje 3,3-ról 3,2 másodpercre olvadt, a végsebesség változatlanul 290 km/h-ra van korlátozva.
A megannyi karbonszálas elemmel ékesített, egyedi aerodinamikai csomagos új Brabus négy darab 76 milliméter átmérőjű karbon/titán kipufogóvégen keresztül ordibál bele a világba, már amennyiben éppen nem elektromos módban hangtalanul suhan.
A 2,6 tonnás és 5,34 méter hosszú szedán 13,1 kWh kapacitású akkumulátora ideális esetben 33 kilométeres elektromos hatótávot tesz lehetővé.
A 22 colos felnikre szerelt 265-295 milliméter széles sportgumikon gördülő, 10 milliméterrel ültetett sportfutóműves Brabus 930 ára 405 000 euró (160 millió forint).
Nemrégiben volt szerencsénk alaposan meghajtani a valaha készült legerősebb gyári AMG-ként jegyzett GT 63 S E Performance-t, melynek hasonló hajtáslánca 843 lóerőt, illetve 1470 Nm-t szabadít rá az aszfaltra.
Ezzel a négyajtós kupéval 2,9 másodperc alatt tudható le a 0–100-as sprint, a végsebesség pedig 316 km/h magasságában alakul.