Megérkezett a kicsit erősebb motorral és modernizált technikával támadó felfrissített BMW M4.
A BMW elérkezettnek látta az időt az általunk korábban alaposan letesztelt M4 Coupé és az M4 Convertible ráncainak felvarrására, íme a két testvérmodell legfrissebb változata:
A külsőt érintő változások minimálisak, megújult például a fényszóró, a hátsó lámpák a limitált szériás M4 CSL-ből érkezett lézeres csúcstechnológiát vonultatnak fel és feltűnt néhány új felni a kínálatban.
Megújult az alapáras sportkormány, mely immár alul enyhén csapott, középállás jelzős és Alcantara bevonatú. A 8.5-ös operációs rendszert futtató infotainment rendszer érintőkijelzője 14,9 colos képátlójú, a digitális műszeregység 12,3 colos méretű.
A hatfokozatú kézi váltós M4 alapmodell változatlanul 480 lóerős és a nyolcgangos automata váltós M4 Competition sem lett erősebb 510 lóerőnél.
Az összkerékhajtású M4 Competition xDrive-ban viszont az eddigi 510 helyett már 530 lóerőt ad le a jól ismert 6 hengeres turbós benzinmotor, melynek 650 Nm-es csúcsnyomatéka az eddiginél szélesebb fordulatszám tartományban áll rendelkezésre.
A 3,5-3,7 másodperces 0-100-as szintidejű csúcsmodell végsebessége kiviteltől függően 250-290 km/h.
Az egyelőre ismeretlen árú megújult BMW M4 sorozatgyártása márciusban kezdődik meg.A kifutó modell 480 lovas kupé alapmodelljét jelenleg 31,9 millió forintos indulóáron jegyzik.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.