A 3 literes soros 6 hengeres benzinmotor nyomatéka bőven meghaladja a 800 Nm-t.
A 2017-ben ráncfelvarrt előző generációs BMW M2 egyáltalán nem nevezhető gyengének, vezetési élményben szegénynek pedig végképp nem. 2018-ban aztán megérkezett a kihegyezett, még erősebb és még keményebb sportváltozat, az M2 Competition.
Míg a normál M2 "csak" 370 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre, addig az M2 Competition már 410 lóerős teljesítménnyel büszkélkedhet. Ez pedig annak az M4-ből érkezett 3 literes sorhatos motornak köszönhető, ami a korábbi 500 helyett 550 Nm-es nyomatékcsúccsal bír.
Akadnak azonban olyanok, akik még az M2 Competition produckiójával sincsenek teljesen megelégedve. Pontosan nekik készült a most leleplezett új Manhart változat: a finomhangolt BMW 305 extra lóerőt és 265 extra Nm-t vonultat fel.
Ily módon a motor már nem kevesebb, mint 715 lóerős teljesítményt, illetve 815 Nm-es nyomatékot szabadít rá a kerekekre.
A 20 colos kerekeken gördülő, megerősített fékrendszerű, bukócsöves Manhart MH2 700 menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek, az alapmodell 4,2 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
A 2015 és 2020 között gyártott típus legerősebb gyári változata a 2019 végén érkezett M2 CS, mely 450 lóerős és 550 Nm-es nyomatékú modell 4 másodperces 0-100-as szintidővel rendelkezik.
Az új 2-es sorozatú kupéból jelenleg a 460 lóerős M2 a legsportosabb változat, mely kiviteltől függően 4,1-4,3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra, és a gyorsulásának csak 250-285 km/h-nál szakad vége.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.