Vázoljuk, hogy hogyan tehető kicsit sportosabb megjelenésűvé és viselkedésűvé a rüsselsheimi kompakt.
Az Opel tavaly dobta piacra az Astra általunk is alaposan letesztelt vadonatúj L generációját, mely számos különböző belső égésű motoros, hibrid és tisztán elektromos változatban készül.
A H&R azokra is gondol, akik egy kicsit sportosabbá szeretnék tenni új Astrájuk megjelenését és viselkedését, számukra készült az a 323 eurós (125 ezer forint) sportrugó, mely elöl 25, hátul 20 milliméteres ültetést hoz magával.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/581346b1-7cdc-4bf3-9e8f-429adf69fc4e.jpg)
A 10 milliméteres nyomtávszélesítőért 78 eurót (30 ezer forint) kér el a gyártó.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/2b46b82d-58bc-4858-8565-4c3768c8cbc5.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/657e63df-396c-48ca-990e-229b6ee457b8.jpg)
Az új Astra legsportosabb gyári kivitele az 1,6 literes 4 hengeres turbómotorra épülő 225 lovas plugin hibrid GSe, mely nemrégiben általunk is alaposan meghajtott zöld rendszámos változat 7,5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet és 235 km/h a végsebessége.
A nyolcfokozatú automata váltós Opel Astra GSe magyarországi hivatalos alapára 17,8 millió forint.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/319f69e2-0f98-412a-a733-db1ab2c462b9.jpg)
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.