Vázoljuk, hogy hogyan tehető kicsit sportosabb megjelenésűvé és viselkedésűvé a rüsselsheimi kompakt.
Az Opel tavaly dobta piacra az Astra általunk is alaposan letesztelt vadonatúj L generációját, mely számos különböző belső égésű motoros, hibrid és tisztán elektromos változatban készül.
A H&R azokra is gondol, akik egy kicsit sportosabbá szeretnék tenni új Astrájuk megjelenését és viselkedését, számukra készült az a 323 eurós (125 ezer forint) sportrugó, mely elöl 25, hátul 20 milliméteres ültetést hoz magával.
A 10 milliméteres nyomtávszélesítőért 78 eurót (30 ezer forint) kér el a gyártó.
Az új Astra legsportosabb gyári kivitele az 1,6 literes 4 hengeres turbómotorra épülő 225 lovas plugin hibrid GSe, mely nemrégiben általunk is alaposan meghajtott zöld rendszámos változat 7,5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet és 235 km/h a végsebessége.
A nyolcfokozatú automata váltós Opel Astra GSe magyarországi hivatalos alapára 17,8 millió forint.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.