Autó hvg.hu 2023. július. 18. 07:59

Lehet 2 hengerrel kevesebb? 421 lóerővel támad a gyengébbik új Mercedes-AMG GLC

A V6-os egységet lágyhibrid 4 hengeres hajtáslánc váltotta az AMG GLC 43-ban.

A Mercedes-AMG nemcsak a V8-ról plugin hibrid 4 hengeres hajtásra váltó 680 lóerős és 1020 Nm-es új GLC 63-at, hanem a V6 helyett immár csak lágyhibrid 4 hengeres erőforrást felvonultató GLC 43-at is bemutatta ma hajnalban.

A 390 lóerős és 520 Nm-es produkcióra képes 3 literes V6-os motort egy 421 lovas és 500 Nm-es csúcsnyomatékú lágyhibrid 2 literes 4 hengeres egység küldte nyugdíjba.

Mercedes
Mercedes

A 14 lóerős 48 V-os villanymotort felvonultató újdonság 4,8 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, elektronikusan korlátozott végsebessége pedig 250 km/h.

Viszonyításképp, az előd 4,9 másodperces 0-100-as szintidővel, illetve szintén 250 km/h-s végsebességgel rendelkezett.

Mercedes
Mercedes

Az alapáron összkerekes, négykerék-kormányzású és 9 fokozatú automata váltós Mercedes-AMG GLC 43 alapára várhatóan 70 000 (26,2 millió forint) magasságában fog alakulni.

A 204 lóerős GLC 200-ról készített részletes tesztünk itt olvasható.

Mercedes
Mercedes
Mercedes

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.