A Defender, a Discovery és a Range Rover, amelyek eddig egy típust jelöltek mostantól önálló márkanévként jelennek majd meg.
Alaposan átalakítja márkastratégiáját a brit gyártó, amelynek kapcsán a márkák és típusok meghatározása is jelentősen átalakul. A vállalatnak hivatalosan egy logója lesz JLR néven, és nem a Jaguar és a Land Rover márkák lesznek külön-külön. A közös jelzés azonban nem jelenik meg egyetlen autón sem, ahogyan például a Stellantis sem jelenik meg egyetlen Opel, Peugeot vagy Citroën terméken sem – írja a márkajelzéssel kapcsolatban az Autocar oldal.
A vállalat mostantól négy márkanév alatt fogja forgalmazni autóit: Range Rover, Discovery, Defender és Jaguar. A Land Rover 75 éves neve sem tűnik el teljesen – jelvényként megmarad a terepjárókon –, de hivatalos megjelenésekben nem fogják már használni.
Az új márkaidentitást kifejező logó egyszerű teljesen minimalista stílusa a cég szerint "az eleganciát, a modernitást és a vállalat előremutató lényegét" testesíti meg.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.