A dél-koreai cég nemrégiben megújította a márkajelzését, de úgy tűnik, ezzel sokakat megzavart.
2021-ben a Kia új grafikai profilt adott a logójának, jelezve a vállalat jelentős fejlődését. A gyártó szerint az új jelzés szimmetrikus és lendületes, viszont okozott némi nem várt zavart is.
A Google szerint mostanában világszerte körülbelül 30 ezer keresés történik egy bizonyos „KN" autómárkára – főleg az Egyesült Államokból, Ausztráliából, Kanadából és Angliából. A keresések sokszor konkrétabbak is, például „KN SUV", „KN márkájú elektromos autó", de leginkább, hogy „Mi az a KN autómárka?".
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/54dea519-6d51-460d-8148-7e806c32e6a6.jpg)
A mintegy 30 ezer havi „KN" azt jelenti, hogy évente 360 ezer ember, naponta 986 ember próbálja kitalálni, milyen egy KN márkájú autó – írja a Drive oldal.
A Google legalább gyorsan reagált, úgy tűnik, érti mi a probléma, és a keresőmotor elfogadja az elírást, és a „KN Car"-ra keresve is az első találat a Kia lesz – a Bing egy kicsit lejjebb sorolja a Kiát, de még mindig a címlapon.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.