6 évvel a debütálását követően felfrissült az amerikai gyártó legendás terepjárója, a Wrangler.
A Jeep 2017-ben mutatta be a Wrangler JL típuskódú aktuális negyedik generációját, melyből most megérkezett a ráncfelvarrt verzió, íme:

A New York-i Autószalonon debütált újdonság legkönnyebben az átrajzolt hűtőrácsáról ismerszik meg, mely az eddiginél hatékonyabb hűtést tesz lehetővé.

A 17-20 colos új felnikkel, illetve 32-35 colos terepgumikkal szerelt Wrangler műszerfalán egy 12,3 colos érintőkijelző váltotta az eddigi 7 colos panelt, melyen a Stellantis Android alapú, vezeték nélküli Apple Carplay és Android Auto támogatású új Uconnect 5 szoftvere fut.

A jobb terepjáróképességekkel támadó felfrissített Wrangler 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotorja 270 lóerőt és 400 Nm-t ad le, a 3,6 literes V6-os erőforrás 285 lóereje mellé pedig 352 Nm nyomaték társul.

A 4xe 2 literes motorra épülő hibrid hajtáslánca 375 lóerős, illetve 637 Nm nyomatékú, a Rubicon 392 6,4 literes V8-as egysége pedig 470 lóerős, illetve 638 Nm-es produkciót ad elő.

Alap a nyolcfokozatú automata váltó, illetve a V6-os kivitel hatfokozatú kézi egységgel is rendelhető.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.