Az alapáron M Sport csomagos újdonság legerősebb kivitelét biturbó V8 erőforrás mozgatja.
A BMW 2008-ban mutatta be első kupé szabadidő-autóját, az X5 sportos hangulatú testvérmodelljének tekinthető X6-ot, melyet 2014-ben követett a második, 2019-ben pedig a harmadik generáció. Utóbbiból most megérkezett a faceliftes verzió, íme:
A mostantól alapáron M Sport csomagos BMW X6 keskenyített fényszórókat, új hűtőrácsot és modernebb hatású hátsó lámpákat kapott.
A minimum 20, maximum 22 colos méretű kerekeken gördülő modell csúcsverziója az M50i xDrive-ot váltó X6 M60i xDrive, melynek 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotorja változatlanul 530 lóerős teljesítményű.
A 0-ról 100 km/h-ra 4,3 másodperc alatt katapultáló, 250 km/h-ra korlátozott végsebességű M60i fölé a későbbiekben érkezik majd a még potensebb, 600 lóerő feletti új X6 M.
A most szintén felfrissített X5 394-ről 490 lóerőre erősített zöld rendszámos plugin hibrid hajtása továbbra sem érhető el az X6-ban.
A 3 literes 6 hengeres dízelmotorral szerelt xDrive 30d teljesítménye 286-ról 298 lóerőre nőtt, az xDrive 40i pedig 47 lóerővel 380 lóerőre izmosodott.
Az összes kivitel 48 V-os lágyhibrid hajtásláncú, és érdekesség, hogy a 40i alacsony sebesség mellett tisztán elektromos üzemben is működhet. A kis villanymotor 12 lóerős és 200 Nm nyomatékú.
A 8-as szoftvert futtató új infotainment rendszer ívelt panelje mögött egy 12,3 colos digitális műszeregység és egy 14,9 colos érintőkijelző található. Más új BMW-ktől eltérően az X6-osben megmaradt a középkonzolon található iDrive kezelőszerv, ami mellett egy új miniváltókar kapott helyet.
Az alapáron adaptív M futóműves ráncfelvarrt BMW X6 forgalmazása áprilisban kezdődik meg, az árak egyelőre ismeretlenek.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.