A színész régóta játszik főszerepet a General Motors reklámjaiban is.
Hagyományosan erős jelenléttel bírnak az autógyártók a legfontosabb amerikai sporteseményen, a Super Bowlon. Mára a hozzáállásuk annyiban változott, hogy nemcsak a lóerőket és a vezetési élményt, hanem a környezetvédelmet is nagyon hirdetik.
Az idei Super Bowl vasárnap késő éjjel kezdődik majd magyar idő szerint, a Kansas City Chiefs és a Philadelphia Eagles főszereplésével. Az autós reklámok esetében pedig megint Will Ferrell az egyik húzónév, aki a GM és a Netflix közös kampányában szerepel.
A szpotokban olyan sikersorozatokba helyezik Ferrellt, mint például a Squid Game egyik jelenete. De ez még nem minden, ugyanis a GM azt is elérte hosszabb távú együttműködésként, hogy szinte valamennyi elektromos autójuk bekerüljön a Netflix sorozataiba. A GMC Hummer EV pickup, a Chevy Blazer, a Chevy Silverado, vagy a luxusmodell Cadillac Lyriq olyan művekben lesznek benne, mint a Stranger Things és az Army of the Dead.
Will Ferrell egyébként is jól bevált arca az autós reklámoknak. 2021-ben szintén a General Motors Super Bowl reklámjának főszereplőjeként még egy elektromos autóval akarta lerohanni Norvégiát, mondván vicc, hogy ott az újonnan eladott autók 90 százaléka elektromos.
A színész persze már akkor is GM-nek dolgozott, amikor még nem a villanyautók számítottak menőnek, pár éve még a közepes méretű SUV-ot, a Dodge Durangót reklámozta Ron Burgundy szerepében, és azt is remekül csinálta.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.