Az ültetett futómű és a peres sportgumik jelentős mértékben rontanak a Defender legendásan jó terepjáró képességein.
A Land Rover a közelmúltban dobta piacra a Defender általunk is alaposan letesztelt új generációját, melyből most a Manhart készített egy sötét hangulatú, 10 példányban gyártandó új tuningváltozatot.
Az ültetett futóműves újdonság 295 milliméter széles sportgumikkal szerelt 24 colos egyedi kovácsolt felniket kapott, ezenkívül pedig a négy darab 100 milliméteres karbon kipufogóvég mellett sem mehetünk el szó nélkül.
A 3 literes soros 6 hengeres turbós benzinmotor alaphelyzetben 400 lóerős teljesítményű, illetve 550 Nm nyomatékú, de a Manhart szakszerű tuningját követően már 512 lóerős, illetve 710 Nm-es produkciót ad elő.
Nem tudni, hogy a menetteljesítmények hogyan alakulnak, viszonyításképp az alapmodell 6 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra és 209 km/h végsebességű.
A gyári csúcsmodell, az 525 lóerős és 625 Nm-es 5 literes kompresszoros V8-as benzinmotorral szerelt P525 5,2 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra és a gyorsulásának 240-nél szakad vége.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.