A dél-koreai gyártó elektromos modelljének nemcsak a külseje, hanem a viselkedése is hajszálnyival sportosabb karakterű lett.
Nemrégiben volt szerencsénk alaposan letesztelni a Hyundai új elektromos autóját, az Ioniq 5-öt, mely elsősorban egyedi designja, tágas utastere és hatékony hajtáslánca révén hagyott mély nyomokat bennünk.
A hamarosan debütáló szupersportos N verzió megérkeztéig a 21,7 millió forintos hazai alapárú, 325 lóerős összkerekes modell a legsportosabb Ioniq 5, mely 5,1 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, a végsebessége pedig a többi kivitelhez hasonlóan 185 km/h-ra van korlátozva.
A H&R azokra is gondol, akik egy kicsit még sportosabbá tennék Hyundaiukat, számukra készült az elöl 30, hátul 25 milliméteres ültetést magával hozó sportrugó, melyért 391 eurót kérnek el.
A Trak+ nevet kapott nyomtávszélesítő 30 milliméteres szélesítést kínál 174 euró ellenében.
A tuningalkatrészek a 18,4 millió forintos indulóárú Ioniq 5 kétkerék-, illetve összkerékhajtású változataival egyaránt kompatibilisek.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.