Az újdonságnak nemcsak szigorúbb lett a megjelenése, hanem egyben a teljesítményét is feljebb pöckölték.
A Rolls-Royce 2020 őszén mutatta be kisebb szedánja, a Ghost új generációját, melynek nyújtott tengelytávolságú kiviteléről, egy konkrétan 174 millió forintos példányról a közelmúltban részletes tesztben számoltunk be.
Utóbbi 5,71 méteres luxuslimuzint egy 6,75 literes biturbó V12-es benzinmotor mozgatja, melynek 571 lóereje és 850 Nm-es nyomatéka 4,8 másodperces 0-100-as szintidőt tesz lehetővé, 2,6 tonnás tömeg ide, vagy oda.
Aztán tavaly ősszel megérkezett a Ghost minden korábbinál sportosabb új változata, a Black Badge kivitel, de a Brabus azokra is gondol, akik esetleg még ezt a 600 lovas és 900 Nm-es verziót is gyengének találják.
A bottropi tuningcég újdonsága kereken 700 lóerős produkciót ad elő, ami mellé nem kevesebb, mint 950 Nm-es nyomaték társul.
Az erősítőkúrának köszönhetően a 0-100-as sprint 4,7 helyett immár akár 4,6 másodperc alatt is letudható, az elektronikusan korlátozott végsebesség viszont az alapmodellhez hasonlóan 250 km/h.
A 22 colos kovácsolt Monoblock M Platinum Edition felnikkel szerelt Brabus 700-nak nemcsak a külső megjelenését, hanem az utasterét is egyedivé tette a Brabus.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.