Az abszolút hibátlan autót 1992-ben gyártották és azóta is mindössze 4300 kilométert tett meg. A 450 ezer eurós ár így is mellbevágó.
Az M5 20 Jahre Motorsport Editiont 1992-ben mutatták be a német cég versenyrészlegének (BMW Motorsport) fennállásának 20. évfordulója alkalmából, ami azt is jelentette, hogy összesen húsz darab készült belőle. Mindegyik a Mugello Red színre (274-es kód) volt festve.
A jubileumi kiadású E34-es modell - amelyet 450 ezer euró áron kínálnak - számos esztétikai átalakítást kapott a normál darabokhoz képest, mint például a szénszálas műszerfal, a BMW Motorsport logóval ellátott piros biztonsági övek és az M-Technic tükrök. Egyedülálló darabok a Recaro SR ülések, és az akkori időkben korántsem szokványos Alcantarával borított ajtók.
A motorháztető alatt található a 3.8 literes szívó, hathengeres soros motor (S38B38), amely 6900-as fordulatszámon 340 lóerőt ad le és 400 Nm-t 4750 ford./percnél. A hajtást 5 sebességes kézi sebességváltó továbbítja a hátsó tengelyre. Az autó tömege 1650 kg, a 0-100 km/h-ra 5,9 másodpercet vesz igénybe, míg a végsebessége eléri a 250 km/h-t.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.