Felfrissített külsővel és modernizált technikával támad a középkategóriás francia szabadidő-autó.
A Citroën 2015-ben a Sanghaji Autókiállításon leplezte le az akkor még csak Aircross nevet viselt koncepcióautóját, melynek végleges változata 2017-ben ugyanitt mutatkozott be, akkor már C5 Aircross néven. A kínai piacos változatot követően a 2018-as Genfi Autószalonon az Európának szánt és általunk is alaposan letesztelt kivitel is felbukkant, amely most átesett első ráncfelvarrásán.
Az újdonságot elsősorban a kisebb méretű, új logót és világítást kapott hűtőrácsáról, kettős nappali menetfényéről, és átrajzolt lökhárítójáról lehet felismerni, ezenkívül pedig az új 18 colos könnyűfém-felnik és a megújult hátsó lámpák mellett sem mehetünk el szó nélkül.
A műszerfalat a közelmúltban debütált C5 X stílusában alakították át, felfrissítették a 10 colos érintőkijelzőt kapott infotainment rendszert, kisebbek lettek a légbefúvók és megújult az üzemmód-váltó kezelőszerve. Kaptunk egy extra USB-portot és a 15 milliméteres habrérteget felvonultató fűthető első ülések masszírozásra is képesek.
Az eddig több mint 260 ezer példányban értékesített, benzines, dízel és plugin hibrid változatokban készülő Citroën C5 AirCross faceliftes verziója nyár elején érkezik meg a kereskedésekbe, az árak egyelőre ismeretlenek.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.