Egy friss felmérés alapján a csomagtér vagy a külső sokkal többet számít.
Felmérte a németországi Civey piackutató cég, hogy melyek a legfontosabb szempontok egy új autó vásárlásánál.
Az 1002 válaszadó 50 százaléka szerint – nem meglepő módón – továbbra is a legfontosabb szempont az ár. Izgalmas azonban, hogy 46,1 százalék szerint a jármű hajtástípusa kiemelt jelentőségű lett mára. A németországi potenciális vásárlók fejében is ott a nagy kérdés, hogy egy új autót továbbra is hagyományos motorral vegyenek, vagy inkább hibridet válasszanak, esetleg térjenek-e át elektromosra – írja a felmérés kapcsán az Automobilwoche.
A fogyasztás mint klasszikusan fontos paraméter a választásban, a harmadik helyre került 41,7 százalékkal. A megkérdezettek mindössze 22,9 százaléka választana csak a márkája alapján új járművét. A leendő vásárlók számára fontosabb az autóban rendelkezésre álló hely (28,3 százalék), a külső (24,0), valamint a belső tér kialakítása (26,4).
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.