A villanyosítást viszont nem tudja elkerülni a Stellantis sportos hangvételű olasz márkája.
A Mercedes a közelmúltban debütált luxus villanyautóban, az EQS-ben mutatta be legújabb műszerfalát. Így fest a Hyperscreen, mely nem más, mint egy úgymond faltól falig érő, 141 centiméter széles ívelt üveglap, amely mögött három hatalmas kijelző található.
Körülbelül ez az, amit az Alfa Romeo el kíván kerülni.
Jean-Philippe Imparato, az Alfa Romeo nemrégiben kinevezett új vezérigazgatója szerint a Stellantis olasz márkája továbbra is megmarad vezetőközpontú szellemiségűnek, és ennek jegyében új modelljeik a lehető legkevesebb kijelzőt vonultatják majd fel.
Az 55 éves francia elmondta, hogy nem iPad köré épített autókat, hanem valódi Alfa Romeókat kíván eladni.
Az esztelen mértékű digitalizációra nemet mondó Alfa Romeo az egyre szigorodó európai károsanyag-kibocsátási normák miatt a villanymotorokat viszont nem tudja zárójelbe tenni. Hamarosan érkezik a Stelvio kistestvérének tekinthető új SUV, a Tonale, mely a gyártó első plugin hibrid modellje lesz, 2027-re pedig 100 százalékban elektromos márkává kíván változni az Alfa Romeo.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.