Digitális műszerfallal hódít ez a 34 éves Lancia
A 90-es évek elején abszolút jövőbe mutatónak számított a Lancia Dedra optoelektronikus műszerfala.
A 90-es évek elején abszolút jövőbe mutatónak számított a Lancia Dedra optoelektronikus műszerfala.
A közel 700 lóerős és akár 800 kilométeres hatótávú Xiaomi SU7 nem meglepő módon szupermodern műszerfalú.
A felfrissített szedán műszerfala a közelmúltban érkezett Cayenne-ből lehet ismerős.
Ez az új fajta képernyő csak akkor látszik, ha ténylegesen szükségünk van az általa megjelenített tartalomra.
A VW konszern cseh márkája leleplezte a teljesen új szedán/kombi és SUV műszerfalát.
Az olasz gyártó új modelljeiben egész biztosan nem lesznek HyperScreen-szerű hatalmas műszerfali panelek.
A DS Automobiles felvázolja számunkra, hogy hogyan képzeli el a közeljövő high-tech műszerfalát.
Az új i-Cockpittal elsőként a hamarosan érkező vadonatúj Peugeot 3008-ban találkozhatunk.
Hetekkel a hivatalos leleplezés előtt helyet foglalhattunk a német gyártó megújult nagy divatterepjárójában, jövünk az eddig kényszerűen titokban tartott információkkal és tapasztalatokkal.
Legalábbis opcióként be lehet majd állítani a régi Golfra vagy Borárra hasonlító műszeregységet.
A pilóták kávészünete igen tragikus fordulatot is vehetett volna, ha véletlenül kilöttyen a forró ital.
Elvileg ezt is először azokban az autókban lehet majd látni, amelyek Debrecenben készülnek.