Az olasz szupersportkocsival alig 2,6 másodperc alatt letudható a 0–100-as gyorsulás.
A Ferrari két éve leplezte le a 488 GTB utódját, az F8 Tributót, amelynek 3,9 literes biturbó V8-as motorja 720 lóerős és 770 Nm nyomatékú. Akiknek ez sem elég, azok választhatják a Novitec által most leleplezett tuning változatot:
A mérnökök találtak még 82 lóerőt, illetve 128 Nm-t az erőforrásban, amely a beavatkozást követően 802 lóerős, illetve 898 Nm-es produkciót ad elő.
Az autó gyorsulása 0-ról 100 km/h-ra 2,9-ről 2,6 másodpercre csökkent, a végsebesség meghaladja a 340 km/h-t.
A karosszériát nem rajzolták át, a futóművet viszont 35 milliméterrel lejjebb ültették. Az autó elöl 21, hátul pedig 22 colos felniket, illetve egy új sportkipufogót kapott.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.