Két feltételt szabott a versenyhatóság a fúzióhoz.
Az Európai Unió versenyhatósága hétfőn engedélyezte az olasz–amerikai Fiat-Chrysler Automobiles (FCA), valamint a Peugeot, a Citroen, az Opel, a Ds és a Vauxhall márkák anyacége, a PSA autóipari csoportok egyesülését, amivel a világ negyedik legnagyobb autóipari csoportja jön létre.
A versenyhatóság azonban feltételként előírta, hogy a PSA-nak ki kell terjesztenie együttműködési megállapodását a Toyota céggel, ami részben azt jelenti, hogy egyik franciaországi gyárában több kisteherautót kell gyártania a Toyotának. A másik feltétel pedig az, hogy a két autógyártónak nagyobb mértékű hozzáférést kell biztosítania a versenytársak számára a szervizelési és fenntartási hálózataikhoz.
Az egyesülési folyamat várhatóan 2021 első negyedévében zárul le, és ezzel a negyedik legnagyobb autógyártó csoport jön létre a Volkswagen, a Renault-Nissan-Mitsubishi és a Toyota után.
A PSA-FCA azzal számol, hogy az egyesüléssel évi nagyjából 5 milliárd dollár költséget takarít meg.
Az már júliusban kiderült, hogy az egyesülés eredményeként létrejött társaság a Stellantis nevet kapja. A korábbi hírek szerint ezt a nevet kizárólag csoportszinten használják, mind 12 fő autómárka továbbra is saját neve alatt és logójával működik tovább az egyesülést követően is.