Három CNG-tartályban összesen 17,3 kilogramm sűrített földgázt képes tárolni az új német kompakt.
A Volkswagen konszern továbbra is igen komoly fantáziát lát a gázüzemű autókban, elég csak a közelmúltban debütált Audi A3 Sportback 30 G-Tronra, vagy a Skoda Octavia G-Tecre gondolni, most pedig megérkezett a hasonló technikát felvonultató Volkswagen Golf TGI.

A hétfokozatú S tronic automata váltós újdonság mozgatásáról egy 130 lóerős teljesítményű, illetve 200 Nm-es nyomatékú 1,5 literes 4 hengeres turbós benzinmotor gondoskodik. A 17,3 kilogrammnyi sűrített földgázt három darab 300 baros nyomásra tesztelt tartályban tárolja a természetesen hagyományos benzinüzemmel is rendelkező autó.

A gyártó szerint 100 kilométerenként 4,1-4,3 kilogrammos CNG-fogyasztásra lehet számítani, ami 400 kilométer körüli gázalapú hatótávot vetít előre.
Az ötajtós változat csomagterének térfogata 380 literről 291 literre csökkent, a kombi esetében pedig 611 liter helyett csak 430 literes puttonyt kapunk.

A Life felszereltségű ötajtós alapmodell ára 30 935 euró (11,3 millió forint).
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.