A lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású autó kevesebb mint 10 másodperc alatt gyorsul 0-ról 200 km/h-ra.
A Hyundai egyelőre az utcai változatában 280 lóerős benzinmotoros i30 N-re épülő, Michelisz Norbert által is használt WTCR versenyautóra fókuszál, de már kikacsintgat a jó eséllyel a jövőt jelentő elektromos versenyautókra is. Ennek bizonyítéka a most leleplezett Hyundai N RM20E. A 810 lóerős teljesítményű, 960 Nm nyomatékú villanyautó mindössze 9,88 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra.
A horvát Rimaccal közösen fejlesztett hátsókerék-hajtású újdonság kevesebb mint 3 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást, a végsebessége pedig meghaladja a 250 km/h-t.
A 800 V-os gyorstöltést támogató akkumulátor kapacitása 60 kWh. A töltési időről, illetve a hatótávolságról egyelőre hallgatnak a gyáriak.
A 4,32 méter hosszú, 1,95 méter széles, 1,35 méter magas, 2,67 méteres tengelytávolságú Hyundai N RM20E elöl R19 265/35-ös, hátul R20 305/30-as gumiabroncsokat kapott.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.