A hetvenes évek végének sportkupéja igazi poszterautó volt és egy ilyen utódra szintén sokan felkapnák a fejüket.
Az első generációs Hatos sorozat a bajor márka egyik referencia modellje. A cápaorrú BMW-ket sokan tartják korszakuk legstílusosabb autójának, amelynek formailag nem lett méltó folytatása. Igaz, hogy létezett a 6-os sorozat később is, de korántsem sikerült annyira, mint az első generáció.
A gondolattal, hogy milyen is lenne egy méltó örökös, el lehet játszani időről időre és mindig akadnak olyan független dizájnerek, akik meg is teszik ezt. Grigory Butin is közéjük tartozik és a munkája nyomán létrehozott BMW igazán figyelemre méltó.
Az eredeti E24-es sorozatból kiindulva végtelenül hosszú motorteret tervezett, de nem felejtette el teljesen a jelenlegi trendeket sem, mert a fényszórók például egyre keskenyebbek, ahogy a LED-es technológia ez manapság lehetővé teszi.
Egy igazán ízléses retrodizájn apróságokon múlik, így például az üvegfelületek arányán, ami szintén az eredeti modellt idézi. A kocsi hátsó része viszont jelentősen eltér a kiindulási alapanyagtól, sokkal kevésbé szögletes, mint az eredetié volt, de összességében illik a modern koncepcióba.
A BMW fanok számára persze a motortérbe egy V10-es egység kerülne, lényegében ezzel egyetlen elemként a második generációs 6-os szériából, de mivel az egész koncepció csak egy fantáziálás, bármit oda lehet képzelni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.