Autó hvg.hu 2020. május. 25. 14:40

820 lóerőssé programozták a Mercedes-AMG GT63 S-t

Plusz 180 lóerőt "talált még" a tuningchip az autó motorjában a gyári értékhez képest.

Még többet hozott ki az alapból 639 lóerős Mercedes-AMG GT63 S szuperlimuzinból a hangzatos nevű Performmaster cég. Tuningmoduljuknak köszönhetően a 4.0 literes, V8-as motorral hajtott duplaturbós autó jelen pillanatban már 820 lóerős és 1070 Nm a motorja nyomatéka.

A jármű végsebessége a gyári tiltás feloldása után így már 340 km/h, de a gyorsulása is elképesztő: a nem éppen könnyűsúlyú, 2040 kilós autó 2,8 másodperc alatt van álló helyzetből 100 km/h-s tempón.

Performmaster
Performmaster
Performmaster

Külsőségekben is kapott némi fejlesztést a modell, ilyen az "Aerosphere" fantázianevű első légterelő hozzáadása, vagy a hátsó gyári splitter lecserélése. A felfüggesztéshez szintén hozzányúltak, a négyajtós GT63 S így még agresszívabb megjelenést kapott azzal, hogy közelebb került az aszfalthoz. A cég bízhat a munkája minőségében, mivel 100 ezer kilométer garanciát vállal.

Itt aztán kiderült, melyik is az igazi Mercedes-AMG

A Hungaroring az a hely, ahol még egy olyan, az utcáról nézve megkérdőjelezhetetlen tekintélyű csapat is, mint a Mercedes-AMG alakulata, felbomlik kisebb csoportokra. Kiderül, melyik modell bírja az olyan extrém vezetési körülményeket, amelyekkel utcán sosem találkoznánk. Az AMG Performance napon jártunk.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.