Íme a megoldás azoknak, akik eddig túl gyengének találták a szuperkönnyű brit hiperautót.
A motorháztető alatt egy a McLaren 720S-ből származó 4 literes biturbó V8-as benzinmotor található, mely jelen esetben kereken 800 lóerős, illetve 800 Nm-es produkcióra képes. A P1-től eltérően a Sennában nincs semmilyen hibrid rásegítés, cserébe viszont kevesebb mint 1,2 tonnát nyom a kocsi a mérlegen.
A hétfokozatú duplakuplungos automata váltóval szerelt, hátsókerék-hajtású McLaren Senna a gyári adatok szerint 2,8 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra. A 0-200-as sprint 6,8 másodperc, a 0-300-as pedig mintegy 17,5 másodperc alatt tudható le a 335 km/h végsebességű autóval.
Akinek pedig esetleg mindez kevés lenne, annak most itt a Novitec által kezelésbe vett tuningváltozat:
A német cég munkatársai találtak még 102 lóerőt, illetve 88 extra Nm-t a motorban, mely a beavatkozást követően már 902 lóerős teljesítményt, illetve 888 Nm-es nyomatékot szabadít rá az aszfaltra.
Az új sportkipufogót és 19-20 helyett 20-21 colos felniket kapott McLaren Senna a tuningnak köszönhetően 2,7 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást, álló helyzetből 200-ra 6,5 másodperc alatt lő ki, a végsebessége pedig változatlanul 335 km/h.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.