A MOL Limo egyelőre kivár, de a GreenGo példáját követve mától már a Share Now is olcsóbban használható.
Nemrégiben írtunk arról, hogy a hazai autómegosztók hogyan reagáltak a koronavírus terjedésére: első körben a MOL Limótól és a GreenGótól kaptunk válaszokat, most pedig a harmadik szereplő, a Share Now is megszólalt.
Akinek esetleg ismeretlenül cseng a szolgáltatás neve, annak röviden annyit, hogy a BMW és a Daimler tavaly hozta létre közös vállalatát, a Share Now-t, mely a korábban egymástól függetlenül működő DriveNow és car2go autómegosztó szolgáltatások erejét egyesítette.
"A Share Now nemzetközi protokollja szerint az autókat négyszer gyakrabban takarítjuk, rendszeresen fertőtlenítjük és fertőtlenítő kendőket is helyeztünk az autókba. Ezeket folyamatosan ellenőrizzük és pótoljuk, amennyiben elfogynak" – nyilatkozta a hvg.hu-nak Fischer Péter, a szolgáltatás üzemeltetését ellátó Wallis Autómegosztó Kft. ügyvezetője.
"A takarítás és fertőtlenítés nemcsak egy felszíni tisztítást jelent, ami a kormánykereket, kárpitot, műszerfalat, irányjelzőt és a sebváltót érinti, hanem fertőtlenítő aeroszollal is átfújjuk az autók belső légterét" – tette hozzá Fischer, aki elmondta, hogy az ügyfeleket hírlevélben, applikáción belüli felugró üzenetben és a hivatalos social media csatornákon is tájékoztatták.
A Share Now arra kéri az ügyfeleit, hogy csak abban az esetben üljenek autóba, ha egészségesek.
"Autóink perc alapú bérlési díját március 18-tól jelentősen csökkentettük, a regisztrációt pedig ingyenessé tettük, hogy a hozzáférést minden olyan potenciális felhasználó számára megkönnyítsük, akinek szüksége lehet ránk. Ezen felül minden héten levezethető kreditet is jóváírunk minden ügyfelünk számára, hogy a költségekhez így is hozzájáruljunk" – árulta el a cégvezető.
A MOL Limo a MOL Bubitól eltérően egyelőre nem lett olcsóbb, a GreenGo kedden 30 százalékkal csökkentette a menetdíjat.
A városi forgalom csökkenése ellenére azt látják a Share Now-nál, hogy bizonyos időszakokban a felhasználás frekventáltabb. A regisztrációs kedv nem csökkent, nagyon sokan érdeklődnek a szolgáltatás iránt, a jelenlegi helyzetben azonban nem igazán lehet megbecsülni, hogy hogyan alakulhat a közeljövő – mondta Fischer.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.