A 765LT sikerreceptje az alacsony tömegről, a nagy leszorítóerőről, illetve a hatalmas teljesítményről szól.
A 720S-nél hosszabb, alacsonyabb, könnyebb és 25 százalékkal nagyobb leszorítóerejű 765LT mozgatásáról egy 4 literes biturbó V8-as benzinmotor gondoskodik, melynek 765 lóerős csúcsteljesítménye percenkénti 7 500-as fordulatszámon ébred. A 800 Nm-es csúcsnyomaték 5 500-as fordulattól hívható le.
A mindössze 1 229 kilogramm tömegű újdonság 2,8 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra, 0-ról 200-ra pedig 7,2 másodperc alatt katapultál. A 330 km/h végsebességű 765LT alig 29,5 méter alatt fékez le 100 km/h-ról 0-ra.
A 4,6 méter hosszú, illetve 1,15 méter magas új McLaren hétfokozatú duplakuplungos automata váltója 15 százalékkal gyorsabb, mint a 720S váltója.
Az egyelőre ismeretlen árú McLaren 765LT-ből stílusos módon 765 példány fog készülni, az első autókat idén szeptemberben vehetik majd át a megrendelők.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.