Az olasz sportkocsi egyrészt erősebb, másrészt könnyebb az elődjénél, ami mindenképpen izgalmas kombinációnak tűnik.
Az 1,4 tonnás újdonság 20 kilogrammal könnyebb a 488 Spidernél, és csak 20 kilogrammal nehezebb az elődből készített legsportosabb verziónál, a 488 Pistánál.
A nagyközönség által testközelből először a közelgő Frankfurti Autószalonon megtekinthető F8 Spider 3,9 literes biturbó V8-as erőforrása 50 lóerőnyi és 10 Nm-nyi pluszt kapott, így már 720 lóerőt, illetve 770 Nm-t szabadít rá a kerekekre. Vagyis pontosan annyit, mint az előd Pista változata.
A 0–100-as sprint alig 2,9 másodperc alatt letudható, a 0-200 szintideje pedig 8,2 másodperc. A végsebesség 340 km/h, szemben az előd 325 km/h-s értékével, a várható ár egyelőre ismeretlen.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.