A japánok ismét egy picit továbbfejlesztették a világszerte komoly rajongásnak örvendő sportkocsit.
A Nissan nem éppen tegnap, hanem még 2007-ben dobta piacra a Skyline GT-R utódját, a GT-R-t. A közelmúltban általunk is alaposan letesztelt sportautónak most megérkezett a 2020-as modellévre szánt optimalizált változata.
Az elődjénél minimálisan drágább alapmodell 3,8 literes biturbó V6-as erőforrása változatlanul 570 lóerős, illetve 637 Nm-es produkciót ad elő. A fejlesztők tovább finomítottak a turbófeltöltésen, ezenkívül pedig új kipufogót, egyedi 20 colos kovácsolt felniket és újfajta bőrborítást is kapunk.
2,5 millió forint felár ellenében 50th Anniversary Edition jubileumi változatban is kapható az új GT-R, mely egyedi Bayside Blue, Pearl White, illetve Super Silver fantázianevű csíkos fényezéssel rendelhető.
A GT-R Track Edition megkapta a GT-R Nismo kereken 600 lóerős, illetve 652 Nm-es kihegyezett motorját. A csúcsot továbbbra is a GT-R Nismo jelenti, mely ugyan nem lett erősebb, de az egyenesen a GT3-as versenyautóból érkezett turbója minden korábbinál gyorsabban felpörög.
A japánok ezenkívül a váltón is módosítottak egy keveset, valamint néhány alkatrészt könnyebbre cseréltek. A nagy sebességnél stabilabbá vált új csúcsváltozat 2,5 másodperccel jobb köridőt fut a gyártó tesztpályáján, mint az elődje.
Hazánkban jelenleg legolcsóbban 32,75 millió forintból úszható meg egy GT-R megvásárlása, a GT-R Nismo alapára pedig 67,7 millió forint.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.